شناسهٔ خبر: 85466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه منابع و مسئول ستاد بزرگداشت اداره كل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

خوزستان 38 معاون توسعه منابع و مسئول ستاد بزرگداشت اداره كل راه و شهرسازی خوزستان ویژه برنامه‌های انجام‌شده در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مهناز کلهر با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این اداره کل گفت: بر اساس برنامه‌های ابلاغی از طرف سازمان بسیج ادارات، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و با بهره‌گیری از نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های انجام‌شده در ایام هفته دفاع مقدس سالیان گذشته، با هدف ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها و اقدامات قابل انجام، از اواسط مردادماه سال جاری نسبت به تشکیل ستاد برگزاری فعالیت‌های هفته دفاع مقدس اقدام کردیم.

کلهر اظهار داشت: فضا سازی محیط های اداری با کمترین هزینه و به شکل مطلوب با نگاهی نو و با تصاویر شهدای اداره کل نخستین اقدام بود که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج انجام شد.

وی در ادامه به برگزاری آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در اداره کل اشاره کرد و افزود: در این آیین که با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به عنوان سخنران همراه بود از شماری از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شاغل در اداره کل تجلیل شد و هدایایی به رسم یابود اهدا شد.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز با حضور جمعی از همکاران انجام شد.

کلهر ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا نیز به سبب شیوع ویروس کرونا به شکل محدود و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شد.

وی تصریح کرد: نشستی نیز با برخی از ایثارگران و رزمندگان پیشکسوت اداره کل برگزار شد و مقرر شد تا از تجربیات این عزیزان در پیشبرد اهداف سازمانی با وجود تنگناهای مالی استفاده شود.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: پرتره ۹ شهید والامقام این اداره کل برای نصب در سالن جلسات که به تازگی ساخته ایم آماده شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا دیدار و ملاقات با خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بصورت ماهانه از سر گرفته شود.