شناسهٔ خبر: 85576 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد مسکن با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح/استفاده از توانمندی‌های علمی، فنی و تخصصی بنیاد و نیروهای مسلح

امضای تفاهم نامه همکاری تکمیل واحدهای مسکونی روستایی بین بنیاد و بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جغرافیایی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، تخصصی و ارتباطات بین المللی دو طرف به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه طرفین در برگزاری کارگاههای آموزشی، جشنواره ها، سمینارها و دوره های تخصصی و همایش های علمی مشترک در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این تفاهم نامه توسط علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح عصر امروز (دوشنبه ) در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

با امضای این تفاهم نامه دو طرف موافقت کردن با تشکیل کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان و کارشناسان طرفین برای برگزاری جلسات فنی و راهبردی به صورت دوره ای اقدامات لازم را انجام دهند.همچنین مقرر شد نمایندگان طرفین جهت نظارت بر حسن روند اجرایی این تفاهمنامه و تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای طرفین به یکدیگر معرفی شوند.

همکاری در زمینه ارایه اطلاعات شهری و روستایی ، انجام پژوهش های مشترک در زمینه تخصصی علوم ژئوماتیک و همکاری در زمینه کاداستر شهری و روستایی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری در زمینه نقشه برداری و هیدروگرافی و پایش خطوط ساحلی و همکاری در زمینه آموزشی، هواشناسی، چاپ کتب و بروشور ها و نقشه های موضوعی از تعهدات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این تفاهم نامه است.