شناسهٔ خبر: 85605 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیداری با هدف افزایش همکاری میان راهداری و حمل و نقل جاده ای و صدا و سیمای مرکز لرستان

555.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار با سرپرست صداوسیمای مرکز استان بر افزایش همکاری میان این دو دستگاه در جهت انعکاس فعالیت ها و حل مشکلات حوزه حمل و نقل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)،  عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار با آرش احمدی سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: با توجه به نقش مهم رانندگان در چرخه حمل و نقل، سازمان راهداری به دنبال ایجاد فرصتی برای رساندن دغدغه های این قشر زحمتکش به گوش مسئولان است که در این رابطه استفاده از ظرفیت رسانه ملی در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه قرار گرفتن لرستان در کریدور شمال _ جنوب و شرق به غرب کشور بر اهمیت حوزه حمل و نقل در این استان می افزاید، افزود: افزایش همکاری ها در رابطه با موضوعات مختلف از جمله پوشش پروژه ها در قالب مشارکت با صدا و سیما، فرهنگسازی رانندگی ایمن و مشکلات حوزه حمل و نقل و راهکارهای حل آنها در دستور کار است.
شرفی گفت: جنس کار راهداری با مردم ارتباط زیادی دارد که می طلبد از ظرفیت رسانه ملی در استان نهایت بهره را ببریم.
آرش احمدی سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان هم در این دیدار اظهار داشت: به رغم حساسیت بالای کار رسانه و جنگ رسانه ای دشمن که با هدف سلطه رسانه ای است خوشبختانه موج اسلام خواهی دست رسانه های معاند را رو کرده است و هر چه سواد رسانه ای مردم بالاتر می رود اغواگری رسانه های معاند بیشتر آشکار می شود.
وی از پوشش ۹۷ درصدی شبکه دیجیتال در استان خبر داد و گفت: به رغم همه محدودیت های اعتباری، شبکه افلاک جزو پرمخاطب ترین شبکه های استانی است که می توان با تولید محتوای کیفی نسبت به فرهنگسازی و طرح مسائل حوزه حمل و نقل از آن بهره برد.
براساس این گزارش، محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست و سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه به تشریح اهداف راه اندازی برنامه سیمای راهبران در استان پرداختند.
کشوری معاون برنامه ریزی و نظارت و عبدی مدیر طرح و برنامه صدا و سیمای مرکز لرستان هم در این جلسه حضور داشتند و نسبت به همکاری با راهداری لرستان قول مساعد دادند.