شناسهٔ خبر: 85641 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام می گیرد

بهره برداری از ١۶٠٠ میلیارد ریال پروژه راهداری استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی

احداث پروژه مشارکتی رمپ و لوپهای تقاطع غیر همسطح راه آهن بندر امام خمینی(ره) و احداث جاده کمربندی آن بندر صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی آیین بهره برداری از هفت پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار و دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راه های شریانی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز دهم مهرماه ١٣٩٩ با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی،عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وجمعی از مقامات آیین بهره برداری از هفت پروژه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در استان تهران به ارزش بیش از ١۶٠٠ میلیارد ریال برگزارمی شود و دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راه های شریانی آغاز می شود.

طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های استان تهران با اعتباری بالغ بر ۵٠٠ میلیارد ریال، طرح سراسری ارتقا کیفی راهداری و منظر آرایی راه های استان تهران با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال، طرح ملی ابرار (اقدام برای راه های اولویت دار استانی) در استان تهران با اعتبار بیش از ١۵٠ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

از دیگر پروژه هایی که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری خواهد رسید شامل : احداث و تجهیز راهدارخانه ها و سوله های نمک در استان تهران با اعتبار بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال، بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیارد ریال، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه محور امام رضا (ع) تقاطع سیمان و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر قدس با اعتبار بیش از ۴۵٠ میلیارد ریال و بهسازی گالری امام زاده هاشم با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال است.

همچنین با دستور وزیر راه و شهرسازی ​دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راه های شریانی کشور به طول ۶۰ هزار کیلومتر آغاز خواهد شد.