شناسهٔ خبر: 8569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات آسفالت روستای رشید آباد – فیض آباد در داراب

آسفالت جاده رئیس اداره راه و شهرسازی داراب در استان فارس از پایان عملیات تعریض و آسفالت راه روستایی محور رشید آباد – فیض آباد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس،فریدون نریمانی با بیان این که مؤثرترین شرایط برای تردد ایمن ، زیرسازی مناسب و داشتن یک رویه سالم است، افزود:به همین دلیل عمليات زیرسازی محورهای روستایی شهرستان داراب در حال اجراست.

نریمانی ادامه داد: محور رشید آباد ـ فیض آباد با حجم ترافیک زیاد، محور قدیم داراب ـ فسا را به محور جدید این مسیر متصل می کند که تعریض،روکش  و خط کشی محور یاد شده سبب افزایش محدوده ترافیک و در نتیجه افزایش ایمنی آن شده است.

وی در پایان گفت :بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی شهرستان از اسفند ماه سال گذشته آغاز و با جدیت ادامه  دارد.

در خبری دیگر مجید سلیمانیان رئیس اداره راه و شهرسازی فسا نیز از آغاز عملیات بهسازی محور فسا - جهرم خبر داد و گفت: یکی ازمهم ترین برنامه های ما نگهداری از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان است که به همین دلیل عملیات بهسازی محور فسا – جهرم از روستای دستجه آغاز شده است.

سلیمانیان هدف از اجرای این پروژه را کاهش تصادفات،افزایش ایمنی در تردد و ترانزیت کالا و همچنین اتصال کریدر جنوب استان به شمال استان و سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه اعلام کرد و افزود: این عملیات با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال از سوی شرکت یاور راه زرین دشت در حال اجراست./

نظر شما