شناسهٔ خبر: 85750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

تقدیر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برای کسب رتبه برتر در نخستین جشنواره پروژه های حوزه راهداری کشور تقدیر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طی تقدیرنامه ای کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در نخستین جشنواره پروژه های حوزه راهداری کشور را تبریک گفت.

در متن رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خطاب به غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آماده است: ضمن قدردانی از حضور فعال و مؤثر آن اداره کل در این رویداد ملی، با عنایت به اینکه پروژه «بازیافت سرد و درجا و روکش گرم محور ماهور-برنجی» بر اساس دستورالعمل و امتیازهای نهایی هیات داوران در فهرست پروژه های برتر راهداری قرار گرفت، این لوح تقدیر به پاس تلاش های ارزنده دست اندرکاران این پروژه در آن اداره کل تقدیم می گردد.

در ادامه متن تقدیرنامه آمده است: امید است با اتکا به ایزد متعال در راه تحقق اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نگهداری زیرساخت های حمل و نقل کشور، موفق باشید.​