شناسهٔ خبر: 85761 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

به منظور شتاب در توسعه صنعت و حمل و نقل ریلی کشور انجام شد

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت راه آهن با اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران/ تشکیل کمیته‌ای مشترک‌ جهت تدوین نقشه راه

جلسه مدیرعامل شرکت راه آهن با انجمن بنادر خصوصی ایران نشست مدیرعامل شرکت راه آهن با اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران با موضوع سرمایه گذاری در بخش لجستیک و صنعت حمل و نقل ریلی کشور برگزار شد و طرفین بر ضرورت همکاری مشترک تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک محمد رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن با اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران به منظور همکاری و سرمایه گذاری در بخش لجستیک و صنعت حمل و نقل ریلی کشور در مورخ ۱۴ مهر برگزار شد.

در این نشست، رسولی با اشاره به رویکرد جدید شرکت راه آهن مبنی بر شتاب در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور، به تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده از سوی مرکز جهادی پیشرفت راه آهن پرداخت و بر آمادگی این شرکت مبنی بر جذب سرمایه گذار در حوزه لجستیک و ریل کشور تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: اکنون این شرکت بهترین اراضی، تجهیزات و فناوری به روز و همچنین نیروی انسانی متخصص و متعهد را در اختیار دارد و با توجه به رویکرد جدید جهادی این شرکت، آمادگی لازم جهت همکاری و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی وجود دارد.

ببینید|جلسه مدیرعامل شرکت راه آهن با انجمن بنادر خصوصی ایران

در این نشست مشترک، محمد صادق کاوه، رئیس انجمن بنادر خصوصی ایران نیز ضمن استقبال از فرصت همکاری به دست آمده، از اهتمام اعضای این انجمن به منظور سرمایه گذاری در بخش لجستیک و حمل و نقل ریلی کشور خبر داد و خواستار برنامه‌ای عملیاتی به جهت اجرایی نمودن مصوبات شد.

در پایان این نشست، مقرر شد تا کمیته‌ای مشترک به منظور تدوین نقشه راه با حضور نمایندگان شرکت راه آهن و انجمن بنادر خصوصی ایران تشکیل شود تا طی آن، برنامه‌های مصوب شده با شتاب و سرعت بیشتری اجرایی شوند.