شناسهٔ خبر: 85943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

در اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان برای ۱۹۹۴ واحد مسکن زمین اختصاص یافت

گلستان .راه و شهرسازی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از اختصاص ۱۹۹۴ واحد زمین برای اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (گلستان) : "حسین محبوبی"  مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این خصوص افزود: تعهدات استان گلستان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۵۷۵۲ واحد است که در فاز اول تا کنون برای ۱۹۹۴ واحد آن در شهرهای مختلف استان زمین اختصاص یافته است که با آغاز فازهای بعدی زمین های پیش بینی شده تخصیص خواهد یافت.

محبوبی افزود: ۱۲۵۶۹ نفر از هم استانیهای گرامی در این طرح ثبت نام کردند که ۴۰۶۵ نفر حائز شرایط و ۵۶۱ نفر ار متقاضیان تایید نهایی شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون برای ۵۲۹ نفر از متقاضیان تایید نهایی پروژه اقدام ملی مسکن در استان افتتاح حساب انجام شده و در این راستا عدم واریزی به موقع سهم آورده موجب حذف متقاضی می شود.

وی بیان داشت در این طرح مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ ۱۸ درصد تعیین شده و بر آنیم تا با کاهش سود موافقت شود تا شهروندان بتوانند از تسهیلات با شرایط بهتری جهت خانه دار شدن استفاده کنند.

وی تسریع کرد: متقاضیان با وارد کردن شماره ملی در سامانه www.tem.mrud.ir  می توانند آخرین وضعیت خود و سایر اطلاعات لازم اطلاع یابند.