شناسهٔ خبر: 85997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفتمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

کرونا البرز هفتمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شھرسازی استان البرز با حضور تمام اعضا و به ریاست معاونت توسعه منابع اداره کل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری (استان البرز) هفتمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شھرسازی استان البرز با حضور تمام اعضا و به ریاست معاونت توسعه منابع اداره کل برگزار شد.

درابتدای جلسه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و مبتلا شدن تعداد زیادی از ھموطنان به این ویروس ، در خصوص دستورالعمل ھا و طرح فاصله گذاری اجتماعی مطالبی بیان و بر موضوعاتی از قبیل ضد عفونی نمودن ساختمانھای اداری به ویژه آسانسور ، راه پله و دیگر مشاعات که تردد در آن زیاد است به صورت مرتب و ھمچنین جلوگیری از تردد ارباب رجوع بدون ماسک در ساختمان اداره کل تاکید کرد. 

رحمت پور گفت: در خصوص ھمکارانی که مشکلات و بیماری زمینه ای از قبیل ریوی و قلبی دارند باید برای آنها دورکاری در نظر گرفته شود و ھمچنین باید به ھمکاران میز خدمت و نگهبانی که روزانه با افراد زیادی در ارتباط ھستند ماسک و مواد ضدعفونی کننده داده شود. 

در ادامه شعبانی مدیر حراست اداره کل در خصوص ورود و خروج افراد و کارمندان مطالبی بیان داشت و در خصوص دورکاری کارمندان گفت: باید خروجی کار ھر کارمندی که تقاضای دورکاری دارد از طریق اداره فن آوری اطلاعات بررسی شود و عملکرد وی از طریق اتوماسیون اداری ارائه شود. 

در این جلسه مقرر شد هر هفته اطلاعات و آموزش‌های لازم در رابطه با مقابله با بیماری کرونا از طریق سیتم اتوماسیون اداری در اختیار کارکنان قرار گیرد .