شناسهٔ خبر: 86016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف از اراضی دولتی در شهریور ۹۹توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

رفع تصرف از اراضی دولتی در شهریور  99 راه و شهرسازی خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام رفع تصرف از اراضی دولتی توسط این یگان در شهریور ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی جهانی اظهار داشت: تمامی این رفع تصرفات  در شهریور ماه انجام شد.

وی افزود: مجموع این  ۴ مورد که دو مورد قلع و قمع و اجرای احکام قطعی به مساحت ۴۷۰۰ متر مربع و به ارزش ۲۶،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (بیست و شش میلیارد و پانصد میلیون ریال) و دو مورد دیگر نیز رفع تعرض فوری به مساحت ۳۷۵۰ متر مربع و به ارزش ۷،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال) بوده که در مجموع ارزش ریالی آن ۳۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سی و چهار میلیارد ریال) و به متراژ ۸۴۵۰ متر مربع می باشد.

 جهانی خاطر نشان کرد: ۲ مورد از این رفع تصرفات در شهر بجنورد و اسفراین و ۲ مورد رفع تعرضات فوری در شهرستان شیروان صورت پذیرفت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین خواران و متصرفین در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر رسانده اند ما نیز با تمام توان حفاظت از زمین های دولتی را به حداکثر رساندیم و توانستیم در این زمینه موفق شویم.