شناسهٔ خبر: 86024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران عنوان کرد :

اتمام عملیات بهسازی وآسفالت راه روستایی "کیمون"شهرستان بابل

مازندران سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اتمام اجرای عملیات بهسازی وآسفالت راه‌روستایی "کیمون"به طول بیش از ۲ کیلومتربااعتباری بالغ بر۱۵میلیاردریال درقالب طرح ملی ابراردر راستای افزایش ضریب ایمنی و نگهداری از راه‌های روستایی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، سعید نصر ضمن اعلام این مطلب گفت: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است.

وی در ادامه افزود : استان مازندران  به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستا‌ها در آن دارای محور‌های پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل می‌باشد.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی خاطر نشان ساخت: اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت و همچنین عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار از جمله اقدامات این اداره کل است.

گفتنی است: مازندران دارای  ۷۸۹۸ کیومتر راه روستایی است.