شناسهٔ خبر: 86056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر معاون وزير راه و شهرسازي به استان خراسان رضوي با هدف رفع مشکلات مدیریت شهری نيشابور

WhatsApp Image 2020-10-15 at 7.30.14 AM.jpeg معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان رضوي در سفر به شهرستان نيشابور مشکلات مدیریت شهری اين شهرستان را مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)،فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به همراه قدرت اله ابك مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان رضوي به شهرستان نيشابور سفر و ضمن بازدید از بلوار باغرود، اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید رجایی، بلوار پژوهش و بلوار پردیس، از نزدیک مشکلات شهرسازی این شهر را مورد بررسی قرار دادند.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه در جلسه ای که در محل فرمانداری نیشابور، با حضور هاجر چنارانی و احسان ارکانی نمایندگان مردم شریف نیشابور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا قامتی فرماندار و تنی چند از مسئولین اين شهر برگزار شد، حضور یافت و ضمن تأکید بر پشتوانه اصیل فرهنگی و تاریخی شهر نیشابور و اهمیت رفع مشکلات این شهر مهم تاریخی، هدف سفر خود را پیگیری حل مشکلات مدیریت شهری در نیشابور عنوان کرد.

صادق مالواجرد همچنین با اشاره به اتمام مدت اعتبار طرح تفصیلی شهر نیشابور، گفت: ظرف حداکثر یک ماه آینده مشاوری ذیصلاح جهت تهیه طرح تفصیلی انتخاب تا با اجرای این طرح مشكلات به وجود آمده در مباحث شهرسازی شهر نیشابور رفع شود.  

همچنین در این جلسه قدرت ا... ابک مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر نیشابور اظهار امیدواری کرد که شهروندان نیشابور در آینده ای نزدیک امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت و زمان ثبت نام در اين طرح به زودي اطلاع رساني خواهد شد.