شناسهٔ خبر: 86278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دویست و یکمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان با محوریت طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد

شورای برنامه ریزی وتوسعه استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: ۷۷ طرح و مصوبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که از بین این طرح‌ها با ۷۵ مورد موافقت و با ۲ مورد مخالفت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، صبح امروز دویست و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۹۹، به ریاست استاندار و با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.  

در این نشست علیرضا قاری قرآن ۷۷ طرح و مصوبه کارگروه امور زیربنایی را مطرح کرد، که پس از بحث و بررسی توسط اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با ۷۵ مورد آن موافقت شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد؛ با توجه به اینکه محوریت دستورکار جلسه طرح اقدام ملی مسکن بود، الحاق اراضی به محدوده شهر جهت طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای " هرند به مساحت ۲۰ هکتار"، "کوهپایه به مساحت ۱۰ هکتار"، "شهرضا به مساحت حدود ۹ هکتار" و "مشکات به مساحت ۱.۲ هکتار" مورد تصویب قرار گرفت.  

وی افزود؛ از دیگر مصوبات این جلسه تعیین کاربری کارگاهی به میزان ۳۰ هکتار از اراضی دولتی جهت ایجاد مجموعه کارگاهی و نمایشگاه طلا در حریم شهر اصفهان بود که با توجه به اهمیت مباحث زیست‌محیطی، اشتغال‌زایی، اقتصادی و لزوم جابه‌جایی کارگاه‌های مزاحم از سطح شهر به تصویب شورا رسید.