شناسهٔ خبر: 86342 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های اردبيل خبر داد

پيشرفت ۸۷ درصدی بهسازی باند فرودگاه اردبيل/ تداوم پرواز در فرودگاه اردبیل، هم‌زمان با بهسازی

سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل از رشد ۸۷ درصدی این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی این فرودگاه، عنوان کرد: علی نیکزاد و صدیف بدری، نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به همراه مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل بازدید کردند و از نزدیک شاهد روند پیشرفت این طرح شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه بهسازی باند ۱۵-۳۳ فرودگاه اردبیل گفت: از کیلومتر ۰ تا ۱۵۰۰ آسفالت نهایی (توپکا) تمام شده و این عملیات از کیلومتر ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ در حال انجام است. از کیلومتر ۳۰۰۰ تا کیلومتر ۳۳۶۰ نیز زیرسازی می‌شود و آسفالت بیندر در حال انجام است.

وی افزود: با اینکه باند ۱۵-۳۳ با باند دوم فرودگاه اردبیل تقاطع دارد، پروازهای روزانه تعطیل نشده و هم‌زمان با بهسازی، پارک هواپیما روی باند ۱۵-۳۳ انجام می‌شود.