شناسهٔ خبر: 8642 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ديدار مديران دولتی و مهندسان شهرساز برای بررسی مشكلات صنفی حوزه شهرسازی

دیدار مردمی مدیركل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشكل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی گفت: اداره كل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشكل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی هر هفته در ديدار حضوری شرايط طرح مشكلات مهندسان شهرساز با مديران دولتی را فراهم می‌سازد.

دكتر منوچهر شیبانی اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این مطلب گفت: در دیدار عمومی كه دوشنبه هر هفته در محل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات و شنیدن مشكلات جامعه مهندسان شهرساز هستیم.

مدیركل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشكل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی گفت: این اقدام به منظور تقویت همكاری مشترك میان دولت و بخش خصوصی و رفع مشكلات صنفی این حوزه صورت می‌گیرد. ضمن آنكه در خلال دیدارهای مستقیم با مهندسان از كیفیت و نحوه اجرای قوانین این حوزه در سطح جامعه و مشكلات احتمالی آن باخبر می‌شویم.

شیبانی‌اصل همچنین از دریافت پیشنهادها و انتقادهای فعالان و ذی نفعان این حوزه برای بهبود فرآیند شهرسازی در كشور استقبال كرد.

به گفته شیبانی اصل، مشكلات عمده مهندسان در این بخش مربوط به پروانه اشتغال و مدرك تحصیلی است و علاقه‌مندان به حضور در این جلسات می‌توانند برای ثبت‌نام و تعیین وقت با اداره كل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشكل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی تماس بگیرند./

نظر شما