شناسهٔ خبر: 86463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تکمیل احداث محور گرمی – بیله سوار نیازمند جابجایی تأسیسات زیر بنایی و خدماتی

اردبیل 8-5 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: محور گرمی به سمت بیله‌سوار با انتخاب پیمانکار در حال اجراست اما نیازمند جابجایی تأسیسات زیر بنایی و خدماتی در این مسیر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی (اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه فرماندار شهرستان بیله سوار و مسئولین اجرایی شهرستان بیله سوار در بازدید از عملیات اجرایی محور گرمی به سمت بیله‌سوار با اعلام این مطلب اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه به ویژه در محدوده بیله‌سوار – گوگ تپه وجود ندارد و امیدواریم با جابجایی تأسیسات در این مسیر پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: با تاکید نماینده منطقه و همچنین فرماندار شهرستان و تلاشی که مسئولان استانی انجام می‌دهند،‌ اعتبار مورد نیاز برای چهار بانده گرمی به سمت بیله‌سوار تأمین شده و کار نیز با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در چهار کیلومتر از مسیر گوگ تپه به بیله‌سوار به عنوان مسیر ترانزیتی باید جابجایی تأسیسات به ویژه تأسیسات آب، برق، گاز و همچنین فیبر نوری انجام شود که تلاش ما بر این است تا با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان این کار به سرعت انجام شود.

حیدری با قدردانی از مدیریت آبفای استان در جابجایی سه کیلومتر تأسیسات این مسیر در هفته‌ گذشته خاطر نشان کرد: امیدواریم شرکت برق،‌ گاز و مخابرات نیز هر چه سریعتر جابجایی تأسیسات را انجام داده و به تکمیل و احداث این مسیر کمک کنند.

وی بیان کرد: ما بارها از طریق مسئولان استانی و فرماندار موضوع جابجایی تأسیسات زیر بنایی و خدماتی را خواستار شدیم ولی در این زمینه قصور و کوتاهی شده که با تاکید مجدد انتظار می‌رود در این کار اقدام سریع و عاجل انجام شود.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های در حال احداث راهسازی استان به دلیل داشتن ردیف اعتبار ملی مشکلی در تخصیص منابع مورد نیاز ندارند و تمام سعی و تلاشمان بر این است تا در همه محورهای این استان طرح‌های توسعه راه به ویژه چهار خطه کردن آنها به سرعت انجام شود.

وی اظهار کرد: تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد پیمانکاران ما نسبت به اجرای پروژه و عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی اقدامات خوب و تلاش مؤثری را انجام داده و انتظار می‌رود در سال آینده همین روند با قوت و قدرت بیشتر ادامه پیدا کند.