شناسهٔ خبر: 86491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تصویب ۱۸ طرح در کمیسیون ماده پنج طرح های تفضیلی چهارمحال و بختیاری

DM2A9925.1.jpg معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب ۱۸ طرح در کمیسیون ماده ۵ طرح تفضیلی شهرهای اردل، گهرو، فارسان و آلونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، صغری محمدعلیزاده با اعلام این مطلب افزود: در این جلسه ۱۳ مورد اصلاح معبر و یک مورد تغییر کاربری با موضوع گردشگری  و یک مورد تدوین ضابطه و تغییر حدنصاب در شهر اردل مصوب شد. وی افزود: جابجایی معبر در شهر گهرو و همچنین اصلاح عرض معبر به ۱۰ متر در شهر فارسان از دیگر مصوبات جلسه بود. معاون شهرسازی  و معماری راه و شهرسازی استان ادامه داد: برای شهر آلونی نیز یک مورد کاهش عرض معبر به ۴ متر و تغییر کاربری از معبر به مسکونی به تصویب حاضرین در جلسه رسید. خانم محمدعلیزاده همچنین از بررسی طرح تفضیلی پیشنهادی شهر لردگان و ارائه گزارش در این خصوص هم اشاره کرد و ادامه داد: تدوین ضوابط برای پلاک های زیر حدنصاب در شهر فرخشهر نیز در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به روند تصویب موارد در کمیسیون ماده ۵ استان، گفت: موارد پیشنهادی پس از تکمیل درخواست ها و تهیه نقشه و تصاویر هوایی و ... در جلسات کمیته کارشناسی به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و کارشناسان دستگاه ها و مشاورین مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و در نهایت در جلسات کمیسیون ماده ۵ طرح های تفضیلی استان به ریاست استاندار، دبیری اداره کل راه و شهرسازی و با حضور شهرداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مطرح و در صورت عدم مغایرت قانونی  و با رفع ایرادات احتمالی به تصویب اعضاء می رسد.