شناسهٔ خبر: 86509 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

برگزاری پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی/ افتتاح طرح های عملیاتی سازمان هواشناسی کشور

نشست پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و طی آن طرح های عملیاتی این سازمان به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش، رئیس سازمان هواشناسی کشور و اسماعیل نجار،  رییس سازمان مدیریت بحران، پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران این سازمان به صورت ویدئو کنفرانس در مورخ ۱۱ آبان برگزار شد.

در این نشست یک روزه وزیر راه و شهرسازی؛ مرکز پایش، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی، همچنین فاز نخست پروژه هشدار سیل خراسان شمالی، ایستگاه‌های سینوپتیک تکمیلی رینه استان مازندران، نی‌ریز استان فارس و خودکار سازی داده‌های باران‌سنجی استان گلستان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

همچنین در این نشست، کارشناسان ایده‌های برتر و برگزیدگان جشنواره عکاسی سازمان هواشناسی، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی در مورد سند سال گذشته و دبیران کارگروه‌های فنی و شبکه ایستگاه‌‌ها، توسعه و پیش‌بینی هواشناسی و توسعه مدیریت و منابع، گزارش‌های مربوط به کارگروه خود را ارائه دادند.

گفتنی است تشریح دستورالعمل و ساختار مدیریت بحران، ساختار جدید WMO و صیانت از حقوق کارکنان و ماموریت سازمان از دیگر موارد مطرح در پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور بود.