شناسهٔ خبر: 86513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان:

درخواست حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان غیر حضوری شد

لاستیک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل نسبت به ثبت نوبت حواله لاستیک وسیله نقلیه مورد نظر خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت حواله لاستیک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه اینترنتی صدور نوبت حواله لاستیک راه‌اندازی شده است تا مالکان این خودروها بتوانند به سهولت نسبت به تهیه حواله موردنظر اقدام کنند.

وی ادامه داد: از این پس متقاضیان محترم می توانند نسبت به ثبت درخواست و دریافت نوبت حواله لاستیک به صورت اینترنتی به وب سایت این اداره کل به نشانی http://sb.rmto.ir/ مراجعه نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۹ هزار و ۴۶۱ حواله لاستیک در هفت ماهه نخست سال جاری ویژه فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۰۹ نفر راننده، ۶ هزار و ۴۳۳ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۲ هزار و ۵۱۳ راننده مسافری فعال، ۸۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۲۳۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۱۹ دستگاه ناوگان سواری فعال در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.