شناسهٔ خبر: 86519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان در پنجمین جلسه شورای اداری استان

IMG_20201101_093011_604.jpg در پنجمین جلسه شورای اداری استان از مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به واسطه تحقق درآمدهای مصوب سال ۹۹ و مازاد بر آن در شش ماهه اول تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در پنجمین جلسه شورای اداری استان که با حضور مسئولین ارشد استانی و به ریاست حقیقی، استاندار زنجان در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، از مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به واسطه تحقق درآمدهای مصوب سال ۹۹ و مازاد بر آن در شش ماهه اول تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی که به امضای حقیقی، استاندار زنجان رسیده، آمده است: " دستیابی به رشد مداوم اقتصادی و اشتغال کامل، توزیع عادلانه ثروت و درآمد، ایجاد امنیت پایدار، تثبیت اقتصادی و حفظ منابع و مسئولیت در قبال نسل های آینده از جمله وظایف مهمی است که دولتها بر عهده داشته و متولیان امور اجرایی هر کشوری برای اجرا و اعمال سیاست های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی نیازمند منابع درآمدی می باشند.

از این رو لازم می دانم از حسن تدبیر جنابعالی و زحمات همکاران آن دستگاه در تحقق درآمدهای مصوب سال ۱۳۹۹ و مازاد بر ان در شش ماهه اول و موفقیت حاصله تقدیر و تشکر نمایم. "