شناسهٔ خبر: 86529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پیشرفت ۸۷ درصدی مجتمع اداری بخش فرسفج تویسرکان

نادیان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت ۸۷ درصدی احداث مجتمع اداری بخش فرسفج تویسرکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی ( همدان)، حبیب نادیان رفیع در رابطه با عملکرد شش ماهه حوزه معاونت مهندسی و ساخت اداره کل اظهار کرد: احداث مجتمع اداری بخش فرسفج تویسرکان با زیربنای ۳۴۰ مترمربع از سال ۹۰ شروع شده و هم اکنون از پیشرفت ۸۷ درصدی برخوردار است.

وی افزود: این پروژه‌ به منظور کاهش تردد ارباب رجوع و صرفه‌جویی در هزینه برای مراجعه به ادارات و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان‌های اداری ساخته شده و تاکنون سه مجتمع اداری قروه در جزین، گل تپه ، شیرین سو و دمق در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده است.

نادیان با اشاره به اینکه پروژه ساختمان بهزیستی قهاوند یکی دیگر از پروژه های مهم این معاونت است، اظهار کرد: این پروژه دارای زیربنا ۳۱۵مترمربع بوده که از سال ۹۰ شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی برخوردار است.

وی در رابطه با پروژه بخشداری مرکزی همدان گفت: این پروژه دارای زیر بنایی بالغ بر ۱۰۰۰ مترمربع بوده که از سال ۹۴ شروع و هم اکنون از پیشرفت ۵۱ درصدی برخوردار است.

نادیان در پایان با اشاره به  اجرای پروژه حوزه علمیه امیرالمومنین با زیربنای کل ۸۶۷۳۰ مترمربع بیان کرد : احداث پروژه فرهنگی فامنین با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، پروژه زمین فوتسال پایگاه شهید نوژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال و کتابخانه اسدآباد با ۸ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه های فعال در حوزه مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان است.