شناسهٔ خبر: 86598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان عنوان کرد

ضرورت تعیین‌تکلیف ۴۷۹ واحد نیمه‌ساخته در شاهرود/ تحویل ۳۴ واحد مسکونی مددجویان تا ۲۰ روز دیگر

طرح ملی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بر ضرورت تعیین‌تکلیف ۴۷۹ واحد نیمه‌ساخته در شاهرود تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرودگفت: تعداد هزارو ۴۷۹ واحد نیمه‌ساخته در شاهرود وجود دارد که باید تعیین‌تکلیف شده و ساخت آن به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه سال قبل ۳۸۴ واحد تحویل متقاضیان شد، افزود: ۳۴ واحد مددجویان اداره بهزیستی تا ۲۰ روزدیگر تحویل داده می شود.

عمیدی، طرح اقدام ملی مسکن را از طرح‌های خوب دولت خواند و عنوان کرد: هم‌اکنون در  شهرستان شاهرود کار ساخت ۱۹۲ واحد در قالب این طرح آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح ۹۶ واحدی "شهرک کوثر" با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه کار می‌دهد، تصریح کرد: عملیات اجرای طرح ساخت ۷۲ واحد هم در کنار این مجموعه تا روزهای آینده آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح ۹۶ واحدی "شهرک فدک" نیز تا یک ماه آینده آغاز می‌شود، ابراز داشت: صدور پروانه ساخت، تهیه طرح محاسبه تاسیسات و فراخوان پیمانکار نیز در دست انجام است.

همچنین در این جلسه، فخری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسوولان خواست با تلاش بیشتر و مدیریت زمان، نگرانی متقاضیان مسکن را برطرف کرده و رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنند.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح « اقدام ملی تأمین مسکن » را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است. در قالب این طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بر عهده دارد.