شناسهٔ خبر: 86639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای برنامه های پدافند غیر عامل در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

جلسه پدافند2 رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: دهمین جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل راه و شهرسازی استان همدان با موضوع تشریح اهداف ، برنامه ها و وظایف کاگروه تخصصی پدافند غیر عامل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل و با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان و اعضا در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)، محمد رضا قرائی بیان کرد: دستورالعمل هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با شعار « مقاومت فعال ، تاب آوری حیرت انگیز ، ایران قوی » تعیین شده بود که برابر نامگذاری برای هر روز هفته برنامه های ویژه برگزار شد.

وی در ادامه برابر دستورالعمل اجرایی پدافند غیر عامل استانها ، توضیحات لازم را در خصوص وظایف کارگروه ارائه کرد.

قرائی در این جلسه در رابطه با اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: مانور حمله سایبری ، تهیه و نصب بنر و بوشور ، برگزاری مسابقه نقاشی، پیام تبریک از منویات رهبری به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل در کارتابل اداری پرگار و فضای مجازی از جمله این برنامه ها بود که در اداره کل اجرا شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل ،گزارش اقدامات صورت گرفته از جمله برگزاری ستاد ملی پدافند غیر عامل، همایش بصورت ویدئو کنفرانس ، رزمایش ، مانور و نشست خبری را ارائه کرد.

پور حسینی در پایان با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان باید به درستی نظارت را انجام دهند ، خاطرنشان ساخت: اگر مهندسان دقت نظر لازم را داشته باشند و در طراحی ضوابط را رعایت کنند و به صورت دقیق نظارت را انجام دهند ، همین اقدامات رعایت پدافند غیر عامل است و همزمان باید برای مهندسان و مشاورین جلسات و دوره آموزش گذاشته شود.