شناسهٔ خبر: 8664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو بانده شدن محور کرمانشاه به کامیاران تا پایان شهریور

باند دوم اصفهان مدير كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: در صورت تامين اعتبار محور كرمانشاه به كامياران تا پايان شهريور سال آينده دو بانده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه شهرسازي استان كرمانشاه، عبدالله بهادری طول مسير كرمانشاه به كامياران را ۴۲ كيلومتر اعلام و افزود: تا دو ماه آينده ۱۵ كيلومتر از اين مسير به صورت دوبانده به بهره برداري رسيده و تا پايان امسال ۱۵ كيلومتر ديگر از اين محور و در مجموع ۳۰ كيلومتر از مسير كرمانشاه به كامياران دو بانده مي شود و در صورت مساعدت مقامات ارشد استان، نمايندگان مجلس و وزارت راه و شهرسازي در خصوص تامين اعتبار و تخصيص بموقع آن، ۴۲ كيلومتر اين مسير پر ترافيك تا پايان شهريور سال ۹۵ به صورت دو بانده به بهره برداري مي رسد.

عبداله بهادري از اعتبار هزينه شده ۳۰ ميليارد توماني در اين پروژه خبر داد و گفت: براي تكميل پروژه و بهره برداري كامل آن نياز به اعتبار ۴۰ ميليارد تومان ديگر مي باشد و اميد است اعتبار مورد نياز بموقع تامين و تخصيص داده شود.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه اظهار کرد: پيشرفت فيزيكي اين پروژه در حال حاضر ۲۷ درصد بوده كه از لحاظ اهميت اين محور بعنوان پل ارتباطي بين استانهاي كرمانشاه و كردستان و خوزستان محسوب شده و نقش مهمي درتكميل كريدور اصلي جنوب به شمال غرب كشور دارد.

در حال حاضر عمده بار ترافيكي جنوب به شمال غرب كشور و بر عكس از اين محور مي گذرد و دو بانده شدن اين مسير ضروري است./

نظر شما