شناسهٔ خبر: 86676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترميم و بهسازي ۲۰ كيلومتر از محور كرمان_رفسنجان

ترميم و بهسازي محور باغین - رفسنجان در دو قطعه ۱۱ کیلومتر و ۹ كيلومتر ترمیم و بهسازي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، احسان عراقی زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: محور باغین - رفسنجان در دو قطعه ۱۱ کیلومتر و ۹ كيلومتر ترمیم و بهسازي شد. دکتر عراقی زاده افزود: طرح ۱۱ كيلومتر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و طرح ۹ كيلومتر با اعتبار ۴ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ و۹۹ در دولايه آسفالتي ترميم شده است در لایه اول ابتدا باید ترک ها بادگیری و درزها با قیر ام سی پرشده و سپس ماسه آسفالت ریخته شود.

عراقی زاده ادامه داد: در لایه دوم روکش با ضخامت پنج سانتی متر ترمیم و بهسازی شد. وی کارفرمای این کار را معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان عنوان کرد و افزود: طرح اجرا شده توسط پیمانکار این اداره و طی مدت زمان دوسال انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان همچنين از اجراي ۹ کیلومتر ماسه آسفالت با عرض بيش از ۷ متر و یکهزار و ۱۰۰ متر روکش توپکا روی ماسه آسفالت خبر داد و افزود: این قرارداد با مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد. وی خاطرنشان کرد: این عملیات از اوایل مردادماه امسال شروع شده و هم اکنون در حال اجرا است.