شناسهٔ خبر: 86678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رونمايي از سامانه استاني پاسخگويي تلفني 141 راههاي استان كرمان

سامانه 141 مراسم رونمايي از سامانه پاسخگويي تلفني 141 وضعيت راههاي استان همزمان با ديگر استان هاي كشور به صورت ويدئو كنفرانس، با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور، اعضاي هيئت عامل و معاونين اين سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)،سيدعلي حاج سيدعليخاني مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان با اعلام اين خبر گفت: به منظور اطلاع رساني آخرين وضعيت راههاي حوزه استحفاظي استان و رخدادهاي جاده اي به جهت پاسخگويي دقيق و سريع به هموطنان و نظارت بر عملكرد گشت هاي راهداري و ارتباط مستمر با آنها اين اقدام صورت گرفته است.

حاج سيدعليخاني با اشاره به ديگر اهداف راه اندازي سامانه استاني 141 افزود : كاهش حجم صف انتظار تماس گيرندگان، تسلط بيشتر اپراتورهاي استان از اطلاعات راههاي استان، تمركز زدايي و امكان پاسخگويي توسط كارشناسان استان، رسيدگي به مشكلات در كمترين زمان ممكن و اقدام واكنش سريع در مواقع ضروري از جمله مهمترين اهداف تعيين شده در اين سامانه است.

وي تصريح كرد: سامانه تلفني 141 بعنوان پل ارتباطي ما و مردم معرفي مي شود و با توجه به تسلط كارشناسان مركز مديريت راههاي استان سعي خواهيم نمود تا در كمترين زمان ممكن پاسخگوي كاربران از جمله، شرايط محورها، محورهاي مسدود و بازگشايي شده، محورهاي پرتردد ، ارتباط مسير و فواصل شهرها و استان ها باشيم.

حاج سيدعليخاني به امكان اطلاع يابي سامانه 141 پرداخت و گفت: ثبت شكايت رانندگان، شكايت مسافرين ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي، بارش ها، سوانح جاده اي، ريزش ها و اتفاقاتي كه در طول راهها به وقوع مي پيوندد از ديگر امكانات سامانه 141 استان است. مديركل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان كرمان از هم استاني هايي كه قصد سفرهاي جاده اي را دارند خواست، از طريق سامانه 141 از وضعيت راههاي استان مطلع گرديده و علاوه بر اينكه نسبت به طول مسير خود اطلاعات آنلاين را دريافت مي نمايند، هرگونه رخدادي را كه در طول سفر مشاهده نمودند از همين طريق به مركز مديريت راههاي استان اطلاع داده و بعنوان راهدار افتخاري، ما را در خدمت رساني بهتر به مردم ياري كنند.