شناسهٔ خبر: 8669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل اداره راه و شهرسازي استان بوشهر خبر داد:

پيشرفت ۸۵ درصدي بهسازي محور خورموج - مل گل در بوشهر

آسفالت بوشهر مدیر کل اداره راه و شهرسازي استان بوشهر از پيشرفت ۸۵ درصدي بهسازي و تعريض قطعه اول محور خورموج - مل گل در بوشهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي بوشهر فرزاد رستمي ضمن اعلام این خبر گفت: عمليات اجرائي پروژه بهسازي و تعريض قطعه اول محور خورموج - مل گل از كيلومتر ۷۰۰ الي  سه هزار و ۷۰۰ به طول سه  كيلومتر با عرض ۶/۵۰ متر در يك سمت  و در مجموع به عرض ۱۳ متر در طرفين محور ارتباطي خورموج - كنگان  با اعتباري بالغ بر ۴۶ ميليارد ريال در حال انجام است.

رستمي در ادامه افزود : در حال حاضر عمليات اجرائي آسفالت لايه توپكا این پروژه در دست اقدام  بوده كه پيش بيني مي شود با توجه به سرعت پيشرفت فعلي، تا پايان تيرماه به پایان برسد.

برگزاري اولين مانور زمان صفر امداد و نجات جاده اي

مدیر کل اداره راه و شهرسازی بوشهر همچنین در خبری دیگر از از برگزاری اولين مانور زمان صفر امداد و نجات جاده اي با حضور دستگاههاي اجرايي استان بوشهر در شهرستان ديلم  خبر داد و گفت: برگزاري مانورهاي امداد و نجات جاده اي با هدف ارزيابي قابليت ها و سرعت عمل ارگان ها و دستگاه هاي امدادرسان جاده اي و خدماتي از مصوبات كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان انجام شده كه نقش بسزايي در عملكرد دستگاه هاي امدادي جاده اي در زمان وقوع بحران و سوانح شديد جاده اي دارد.

رستمی با بیان اين كه برگزاري و دبيري كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان از ابتداي سال جاري و با توجه به ابلاغ كميسيون ايمني راه هاي كشور بر عهده ادارات كل راه و شهرسازي استان ها است، اظهار کرد : ضمن هماهنگي هاي به عمل آمده  با اداره كل بحران استان، مانور مشترك زمان صفر امداد و نجات در حوزه شهرستان ديلم  با حضور نماينده اداره كل راه و شهرسازي استان، اداره كل بحران و اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي بوشهر برگزار شد که در آن يك سناريو فرضي سانحه جاده اي از سوی این اداراه ها تعريف و به مركز ۱۱۰پليس اطلاع رساني شد .

وي در تشریح سخنان خود بيان كرد : پس از این امر اداره پلیس نیز این موارد را به دستگاه هاي مرتبط اطلاع داد که به دنبال آن تمامی دستگاه ها به ترتيب اورژانس ديلم،آتش نشاني ،راهداري ،هلال احمر،پليس راه و سپس كلانتري آن حوزه در صحنه حضور پيدا کردند و نسبت به انجام موارد امدادي و ساماندهي صحنه تصادف اقدام کردند .

نظر شما