شناسهٔ خبر: 86718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم خبر داد

تکمیل ۵ کیلومتر آسفالت از محور شهرضا_سمیرم/ برنامه ریزی برای اجرای ۴ کیلومتر آسفالت در محدوده گردنه خروس گلو

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم.jpg رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم گفت: عملیات آسفالت ۵ کیلومتر از محور شهرضا _سمیرم  پایان یافت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)،  حسین انصاری اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت  ۴ کیلومتر از محور شهرضا_سمیرم_یاسوج واقع در گردنه پشته که محور دارای خرابی شدید بود، به اتمام رسید.

وی با اشاره به اجرای ۱ کیلومتر آسفالت دولایه در محدوده دولت قرین، خاطرنشان کرد:  در مجموع ۵ کیلومتر روکش آسفالت درمحور شهرضا_سمیرم_یاسوج با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شده است.

انصاری خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای عملیات  ۴ کیلومتر روکش آسفالت محور شهرضا_سمیرم در مقاطع با خرابی شدید به ویژه در محدود گردنه خروس گلو انجام شده و به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم تصریح کرد: بهسازی روکش آسفالت این محور شریانی یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه و مسافران بود که پیش از آغاز بارش های پاییزی به اتمام رسید.

وی تکمیل عملیات روکش آسفالت این محور را گامی موثر در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای عنوان کرد و افزود: افزایش شدید هزینه ها و محدودیت های منابع مالی عملیات  نگهداری، بهسازی و روکش آسفالت راه های شریانی را با مشکلات متعدد مواجه کرده است.