شناسهٔ خبر: 86729 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است، مردم مراقب کلاهبردارها باشند/ با متخلفان برخورد قانونی می‌شود/ در صورت مشاهده تخلف، واحد مسکونی مورد معامله سلب امتیاز خواهد شد

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: هر گونه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با با تاکید بر اینکه خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است، اظهار داشت: قطعا در صورت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. به همین خاطر و با این اعلام عواقب هرگونه اقدام برعهده شخص بوده و هیچ گونه وکالتی بلاعزل از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد شد.

محبت خواه با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده خرید و فروش، واحد مسکونی مورد معامله سلب امتیاز خواهد شد، گفت: به همین خاطر لازم است مردم عزیز با اطلاع از این موضوع، مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر متقاضیان تاکنون هیچ گونه پیامکی جهت انجام سایر امور بعدی کاری دریافت نکرده اند، هرچه سریعتر از مراجع ذیربط (محل ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن) پیگیر کارهای ادامه ثبت نام و واریز وجه باشند.