شناسهٔ خبر: 86745 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۴۷نفر در ملایر تسهیلات وام اجاره مسکن دریافت کردند

جلسه شهر ملایر2 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: در شهرستان ملایر تعداد ۴۱۲۱ نفر از مردم جهت تسهیلات اجاره مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ، ۴۴۷ نفر تسهیلات را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( همدان)، داریوش حسینی در جلسه ای با حضور نماینده مردم شریف شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سامانه اقدام ملی تعداد ۲۵۱۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۸۳ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۷ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۱۸ نفر زیر ۳۰ میلیون تومان برای اقدام ملی مسکن واریز کردند.

حسینی در رابطه با وضعیت پروژه های مسکن مهر شهرستان ملایر گفت: پروژه ۴۳۲ واحدی دژچنار یکی از پروژه های مسکن مهر این شهرستان است که تعداد ۲۴۰ واحد آن تکمیل و تحویل داده شده است و تعداد ۱۹۲ واحد آن در مرحله نازک کاری بوده که در سال آتی تحویل متقاضی خواهد شد.

وی در رابطه با تامین زمین برای اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: در کمیته فنی موافقت با اتصال ۸.۲ هکتار از اراضی بالای دریاچه کوثر به محدوده شهر ملایر گرفته شده است.

حسینی در خصوص دریافت وام فرسوده در این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۴ نفر خارج از بافت و تعداد ۲۱ نفر نیز داخل بافت برای اخذ وام به بانک معرفی شدند.