شناسهٔ خبر: 86763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد:

اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت چهره به ازارسی شهرستان بابل

مازندران معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت چهره به ازارسی شهرستان بابل بطول ۲ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، محسن محمدنژاد ضمن اعلام این خبر افزود : مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است.

مهندس محمدنژاد اظهار داشت : با توجه به این که حمل قسمت اعظمی از محصولات کشاورزی استان از طریق حمل و نقل جاده ای  انجام می شود ، وجود زیر ساخت های مناسب برای تردد ناوگان حمل و نقل ضروری است ، لذا محورهای فرعی و روستایی استان نیازمند نگاه ویژه و توجه بیشتر از سوی مسولین امر هستند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه از اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت چهره به ازارسی شهرستان بابل بطول ۲ کیلومتر خبر داد و گفت : خوشبختانه در حال حاضر اقدامات خوب و گسترده ای در زمینه بهسازی ، ایمن سازی و آسفالت راه های روستایی در قالب طرح ملی " ابرار " در دست اجرا است. 

وی ضمن اشاره به اجرای طرح ایمن سازی در راه های روستایی استان، طول راه های روستایی مازندران را بیش از هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد.