شناسهٔ خبر: 86766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای جویبار خبر داد:

اتمام‌ پروژه ساماندهی و اصلاح رمپ ورود و خروج تقاطع چپکرود

مازندران مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از اتمام عملیات طرح ایمن سازی، ساماندهی و اصلاح رمپ ورود و خروج تقاطع چپکرود با اعتباری بالغ بر 2 میلیاردو 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، جلیل محمدزاده ضمن اعلام این خبر افزود : با اجرای این پروژه حجم تردد و بار ترافیک در محور ساحلی جویبار _ کوهیخیل _ بهنمیر با وجود ساحل تفرجگاهی چپکرود و استقبال مسافرین از جاذبه توریستی و امکانات اقامتگاهی آن بصورت چشمگیری کاهش یافت.

محمدزاده خاطر نشان کزد: علاوه بر اجرای این پروژه ، عملیات تعریض، بهسازی و ساماندهی تقاطع ها و قوس ها در جاده ساحلی ساری_جویبار _بابلسر در اولویت کاری ما است.

وی تصریح کرد : انشالله با اجرای پروژه های مذکور ، ایمن سازی مسیرهای روستایی بیکارآیش، پطرود، میان ملک، تلنار، علی کلا و در سمت مقابل سید زین العابدین و آستانه سر اجرایی می‌شود.

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار عنوان کرد : با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجراي خط كشي ، نصب علائم ، اَشكار سازي نقاط پرحادثه ، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها ، شستشو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.