شناسهٔ خبر: 86783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل - سرچم شتاب می گیرد

اردبیل 17 استاندار اردبیل گفت: پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم با تامین اعتبار مناسب در حال انجام است که با پیگیری های لازم عملیات اجرایی پروژه شتاب می گیرد.

به گزارش پایگاه خبـری وزارت راه و شهـرسازی(اردبیل)، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل و هیئت همراه در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت اظهارداشت : مسیر اردبیل – سرچم از هر لحاظ یک مسیر و پروژه حیاتی استان بشمار می رود برای این منظور تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا از جبهه های مختلف این مسیر تعریض و دو بانده شود.

وی گفت : ۳۵ کیلومتر مسیر از ابتدای پروژه اردبیل به سرچم به راه وشهرسازی استان تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر تفویض شده ۲۸ کیلومتر عملیات راه سازی تمام شده و ۷ کیلومتر نیز در حال انجام است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی در جبهه های مختلف راه های مواصلاتی پروژه ها را مدیریت و عملیاتی می کند ، گفت: در این مسیر نیز طبق هدفگذاری که داشته ۳۵ کیلومتر از مسیر را تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رساند.

بهنام جو تصریح کرد: علیرغم کاهش بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور ، اعتبارات عمرانی استان سه برابر افزایش یافته که این موضوع نشان دهنده همت و تلاش شبانه روزی مسولان ، جهت انجام عملیات پروژه های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل است.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید ضمن اشاره به تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری برای پروژه اردبیل- سرچم افزود : ۳۵ کیلومتر از پروژه احداث باند دوم اردبیل- سرچم که متولی هستیم در۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : در ۳۵ کیلومتر این پروژه ۱۹ کیلومتر در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت و مابقی ۱۶ کیلومتر همزمان عملیات زیر سازی ، ابنیه فنی و آسفالت در حال انجام می باشد.