شناسهٔ خبر: 86800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان قم معرفی شد

تودیع و معارفه قم طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، خانم فهیمه فتاحی زاده به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی( قم)، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل با حضور مدیر کل و معاون ها برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در این جلسه ضمن تقدیر و تکریم از اقدامات و عملکرد معاونت قبلی اظهار داشت: یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه کشورها داشتن سرمایه های انسانی کارا و بهره ور و توانمند است. اگر جامعه ای از این مزیت رقابتی برخوردار نباشد به طور قطع نمی تواند به هدفهای مورد نظر خود دست یابد

صبوری تغییرات را یک امر طبیعی اعلام داشت و بیان کرد: همه این تغییرات در راستای رسیدن سازمان به یک نقطه عالی و شایسته تر انجام می شود و باید بتوانیم با ایجاد فضای تعامل، همدلی و شایستگی مدیران و کارشناسان کارها را پیش ببریم.

وی از فتاحی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، اجرای دقیق قوانین و مقررات، آئین نامه و دستورالعمل های اداری، استخدامی و مالی، اجرای برنامه توسعه سرمایه انسانی سازمان مبتنی بر الزامات استقرار نظام شایستگی، بهبود سطح معیشتی و رفاهی کارکنان، استفاده بهینه از منابع مالی سازمان در راستای نیل به اهداف تعیین شده، کنترل و نظارت در راستای حفظ اموال سازمان و تعیین خط مشی صحیح در انجام خدمات اداری مالی را خواستار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در پایان با اهدای حکم برای سرپرست جدید این معاونت آرزوی توفیق در پست جدید را از خداوند منان خواستار شد.

گفتنی است خانم فتاحی زاده پیش از این  مسئولیت رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قم را بر عهده داشته است.