شناسهٔ خبر: 86803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر لردگان

2.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵ پروژه حوزه بازآفرینی در بافت فرسوده و محلات ناکارآمد شهر لردگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی با اعلام این مطلب گفت: این پروژه ها در محلات حاجی آباد، شیرانی، خاردان و جلیل آباد شهر لردگان اجرایی شده است. وی به بهسازی و آسفالت تعدادی از معابر محلات هدف اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در خیابان جنب دانشگاه پیام نور و کوچه مسجد حضرت ابوالفضل در محله حاجی آباد، کوچه روبروی خیابان فدائیان اسلام و کوچه شهید احمدی در محله شیرانی و کوچه حسینیه حضرت زینب(س) و حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)  در محله خاردان اجرا شده و مورد استفاده شهروندان محترم قرار گرفته است. مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد ساماندهی مسیل حاجی آباد نیز گفت: اجرای پل دال بتنی و ساماندهی این مسیل در سه راهی شش بهره با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در حال اجراست. مقصودی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۵ درصد خواند و ادامه داد: در حال حاضر عملیات احداث پل و ساماندهی مسیل ضلع شرقی به اتمام رسیده است. وی ادامه داد: اجرای باقیمانده  شبکه فاضلاب محله حاجی آباد نیز به میزان ۴۲۰۰ متر شبکه و با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است. مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مسیل شیردانی ـ خاردان نیز اشاره کرد و افزود: ساماندهی بخشی از این مسیل با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجراست.

مقصودی شورابی همچنین از انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی و سنگ فرش معابر شیرانی و خاردان به میزان ۴۸۰۰ متر خبر داد و گفت: اجرای این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.