شناسهٔ خبر: 86885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار همدان :

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان آماده بهره برداری است

بیمارستان قائم1 استاندار همدان در بازدید از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان گفت: این بیمارستان به طور کامل تجهیز شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، استاندار همدان به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار شهرستان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و سایر مسؤولان از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان بازدید به عمل آورد.

سید سعید شاهرخی در جریان بازدید از روند ساخت این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان هم‌اکنون به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده و دانشگاه نیز تجهیزات را خریداری و نصب نموده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: این بیمارستان دارای ۵ طبقه با اسکلت بتنی و  ۱۵۴ تخت با مساحت زیر بنا به میزان ۱۷۰۰۰ متر مربع  ، .مساحت زمین به میزان ۴۴۰۰۰ متر مربع و دارای ۴ بلوک مجزا و قسمت های الحاقی و مستحدثات جنبی است.

داریوش حسینی با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید سلیمانی تویسرکان یک بیمارستان جنرال است، تصریح کرد: این بیمارستان به تمام تخصص‌های پایه که نیاز هر شهر، بخش و منطقه است نظیر جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان مجهز شده و از بخش‌های متنوع تخصصی و درمانی مانند ایزوله، دیالیز، سی.تی.اسکن، آی.سی.یو، سی.سی.یو، آل.دی.آر، فیزیوتراپی و آندوسکوپی برخوردار است.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم به بیمارستان، با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل شده که علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد.