شناسهٔ خبر: 86952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز شنبه ۲۴ آبان ماه ۹۹ صورت گرفت:

جلسه ویژه پیگیری بافت فرسوده ارمغان بجنورد در خراسان شمالی

بافت فرسوده ارمغان بجنورد اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 جلسه ویژه پیگیری مختص بافت فرسوده ارمغان بجنورد صبح امروز شنبه ۲۴ آبان در محل دادگستری استان انجام شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، این جلسه با هدف پیگیری مشکلات پیش رو پروژه بافت فرسوده ارمغان بجنورد با حضور قائم مقام دادگستری استان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر عامل پروژه برگزار شد.

سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این جلسه ضمن اشاره به فعال تر شدن پروژه گفت: این پروژه به دلبل تغییرات مدیریتی که در هیأت مدیره اتفاق افتاده است نسبت به گذشته فعال تر شده است.

وی اظهار داشت: ۶۵ واحد از این پروژه آماده شده است و منتظر شرکت های خدمات رسان هستیم تا نسبت به انشعابات اقدام کنند.

مهندس نژاد صفوی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های مستند و  جلسات متعدد این اداره کل و ورود دستگاه قضایی، سرمایه گذار ملزم به فعال نمودن پروژه گردید و مقرر گردید ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به ارائه برنامه زمان بندی منتهی به آذر ماه ۱۴۰۰ اقدام و به هر طریق ممکن نسبت به تأمین هزینه ها و تکمیل پروژه اقدام، تا انشاالله یکی از پروژه های بافت فرسوده به نیمه برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خطاب به مدیر عامل شرکت اعلام نموده وظیفه دولت تأمین زمین بوده و انتظار است با تغییرات بعمل آمده پس از گذشت ده سال با همت هیئت مدیره جدید این پروژه تکمیل و مطالبات مردم شریف شهرستان بجنورد تحقق پیدا نماید.