شناسهٔ خبر: 86989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

آسفالت ۴کیلومتر از پروژه چهارخطه گردنه صلوات‌آباد به‌زودی

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان ، با آماده شدن چهار کیلومتر دیگر از مسیر ۲۰ کیلومتری پروژه گردنه صلوات آباد در مجموع ۱۶ کیلومتر از این پروژه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان)، عرفان مرادی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان، گفت: پروژه ساخت چهارخطه گردنه صلوات‌آباد سنندج به‌طول حدود ۲۰ کیلومتر در سه قطعه تعریف شده است.

مرادی ادامه داد: قطعه اول به‌‌‌طول ۲/۹ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهادنصر کرمانشاه – قطعه دوم شرکت آواژ به طول حدود ۵ کیلومتر و قطعه سوم به طول حدود ۲/۶ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهادنصر کردستان است.

وی گفت:۱۲ کیلومتر از طول کل پروژه قبلاً به بهره برداری رسیده و در حال حاضر زیر بار ترافیک قرار دارد.

وی افزود: امسال ۴ کیلومتر دیگر آسفالت خواهد شد و مجموعاً ۱۶ کیلومتر از مسیر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مرادی اذعان کرد:در کل ۴ کیلومتر باقی مانده که انهم انشاا... با توجه به باقیمانده عملیات ، وضعیت جوی گردنه صلوات آباد امیدواریم در اوایل سال آینده به اتمام برسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت گفت: اعتبار پرونده در سال ۹۹ از محل قانون بودجه ۶ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ، ۲/۵ میلیارد تخصیص داده شده و از محل توازن هم حدود پنج میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هر سه قطعه فعال است گفت: در خصوص مشکلات پروژه نیز باید گفت که قطعه دوم آن حدود ۵۰۰ متر معارض مردمی دارد که ما در حال بررسی و رفع مشکل هستیم.