شناسهٔ خبر: 86995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه قرارگاه راهداری وحمل‌ونقل زمستانی آذربایجان‌شرقی عنوان شد

آمادگی کامل سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با عملیات راهداری زمستانی ضروری است

3afa9b35-8f4f-459a-9e66-a6a04df86eb3.jpg جلسه قرارگاه راهداری وحمل‌ونقل زمستانی آذربایجان‌شرقی برگزار و بر آمادگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برای انجام عملیات راهداری زمستانی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(آذربایجان شرقی) اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان در این جلسه با اشاره به اینکه راهداری زمستانی یک کار حاکمیتی بوده و تعطیل‌‌بردار نیست گفت: راهدارخانه‌‌ها و پلیس‌‌راه‌ها در راس امور مربوط به راهداری زمستانی بوده و لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی افزود: آمادگی کامل تمامی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برای انجام عملیات راهداری زمستانی ضروری است.

وی ضمن تاکیدبرتامین شن و نمک لازم و آماده‌‌‌سازی ماشین‌آلات راهداری بر هماهنگی باشرکت‌های حمل و نقل برای نظارت بر موارد مربوط به ارتقای ایمنی تاکید کرد.

سرهنگ رضاکریمی‌نژاد، فرمانده پلیس‌راه انتظامی استان نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی و همکاری تنگاتنگ پلیس‌راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این تعامل مثبت باید درطول ایام زمستان حفظ و تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به ایمنی خودروها و اجرای دقیق مقررات در برخورد با تخلفات تاکید داشت.

دراین جلسه همچنین فرماندهان پاسگاههای پلیس راه و روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستانهای استان نیزنقطه نظرات خوددرمورد اجرای بهترعملیات راهداری زمستانی رابیان کردند.

گفتنی است، به‌‌منظور اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی این جلسه در دو گروه و در روزهای مجزا برگزار شد.