شناسهٔ خبر: 87121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبرداد:

بسته شدن تفاهم نامه تامین قیر پروژه‌های نیمه تمام استان با شرکت قیر پاسارگاد

Un-1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بسته شدن تفاهم نامه تامین قیر پروژه‌های نیمه تمام استان با شرکت قیر پاسارگاد خبر داد.

رضا خالقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) بیان کرد: تفاهم نامه ای با شرکت قیر پاسارگاد برای تامین قیر پروژه‌های نیمه تمام که قرار است تا پایان سال مالی ۹۹ به اتمام برسند بسته شد.

وی با بیان اینکه اولین بار است در کشور که اداره راه و شهرسازی بصورت مستقیم با شرکت قیرساز تفاهم نامه امضا می‌کند، افزود: براساس این تفاهم نامه ۱۴ هزار و ۱۰۰ تن قیر به ارزش ۷۳.۳ میلیارد تومان برای پروژه‌های مذکور تامین می‌شود و این می‌تواند کمک شایانی در پیشرفت پروژه‌ها باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: این قیر برای ۹۵ کیلومتر راه‌های استان استفاده خواهد شد و در حال حاضر نیز برای ۲۹۵۰ تن از این قیر حواله صادر شده و در حال حمل است.

خالقی با بیان اینکه عمده اعتبارات برای تهیه قیر هزینه می‌شود، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات برای انجام پروژه‌ها، قطعا امضای این تفاهم نامه بسیار کار ارزشمندی است و اداره کل راه و شهرسازی بدون

دریافت هزینه از قیر را بصورت پیش پرداخت در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد و پس از کارکرد هزینه را از مطالبات پیمانکاران کسر و به حساب شرکت قیرساز واریز می‌کند.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه مشکل قیر پروژه‌های آماده آسفالت مرتفع خواهد شد.