شناسهٔ خبر: 87253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس عنوان شد

لزوم به‌‌کارگیری تدابیر ویژه برای توسعه متوازن مناطق شهری در زنجان

0J6A9027.JPG نماینده مردم زنجان و طارم در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی این استان ضمن تاکید بر تسریع اجرای کاربری‌‌های عمومی در مناطق شهری از جمله غرب زنجان، تعیین تکلیف مناطق شهری جنوبی و شیت بازار را خواستار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان در دیدار مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی که صبح ششمین روز آذرماه سال جاری و با محوریت بررسی کاربری های عمومی غرب شهر زنجان انجام شد، راهکارهای لازم به منظور توسعه متوازن شهری مورد بررسی قرار گرفت.

رحیم توسلیان، معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون طرح جامع شهر زنجان، گفت: اولین طرح جامع شهر در سال ۶۵ مصوب گردیده و در طرح جامع جدید، توازن بخشی توسعه شهر در غرب، شرق، شمال و جنوب شهر از راهبردهای کلیدی آن محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: اداره راه و شهرسازی استان زنجان از تمام ظرفیت خود برای تحقق این مهم استفاده کرده که تعریف پروژه های مختلف طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن از آن جمله است که نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز حاکی از افزایش کیفیت شاخص‌های سکونت در مناطق غرب زنجان نسبت به دیگر مناطق شهری است.

مهدی باقری نیز در این جلسه ضمن تاکید به تسریع اجرای کاربری‌های عمومی در مناطق شهری  از جمله غرب زنجان، تعیین تکلیف مناطق شهری جنوبی و شیت بازار را خواستار شد.