شناسهٔ خبر: 87314 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد

امکان انتقاد و طرح شکایت از ایرلاین‌ها از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری

سر در ساختمان سازمان هواپيمايی كشوری سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعايت حقوق مسافران در پروازها و ايجاد شرايط رقابتي و حق انتخاب و اختيار در دريافت تسهيلات بليت؛ از این پس امكان رويت و مطالعه عملكرد شركت‌هاي مذكور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می‌شود.

لذا از اول دی سال جاری، نمودار ميزان و درصد شكايات، نحوه پاسخگويي به مسافران و خدمات و تسهيلات ارائه شده توسط شركت‌هاي هواپيمايي به صورت ماهانه در سايت سازمان به نشاني www.cao.ir بارگذاري خواهد شد.

لازم به ذکر است مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.