شناسهٔ خبر: 87482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پیگیری های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی صورت گرفت :

جذب مازاد بر اعتبارات استانی در حوزه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی

جذب مازاد اعتبارات خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : این اداره کل توانست با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات مازاد در حوزه بازآفرینی را از اعتبارات جذب نشده استان‌های دیگر جذب کند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژاد صفوی تصریح کرد : حسب دستور استاندار محترم در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در تاریخ ۵ شهریور سال جاری مبنی بر تلاش مدیران برای جذب اعتبارات مازاد در سطح ملی، و پیگیری های مستمر این اداره کل در سطح ملی اعتبارات حوزه بازآفرینی شهری استان از ۱۰۰ درصد به حدود ۱۱۰ درصد افزایش پیدا کرد .

وی گفت : اعتبارات تخصیصی در حوزه بازآفرینی شهری در سال ۹۸ مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که با توجه به تلاش همکاران و پیگیری های این اداره کل جذب اعتبارات از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و از محل اعتبارات جذب نشده دیگر استان ها جذب بیشتری جهت استان صورت پذیرفت .

نژاد صفوی اظهار داشت : این اعتبارات ، در پروژه های بازآفرینی استان شامل : آسفالت معابر ، احداث سالن ورزشی ، احداث پارک محله ، بهسازی معابر و بازگشایی معابر در شهرهای بجنورد و شیروان هزینه شد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد :  اعتبارات استان در بحث بازآفرینی هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که با جذب اعتبارات مازاد به هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسیده است .