شناسهٔ خبر: 87530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالی از پروژه هاي عمراني شهرستان شیروان

سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شیروان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه سفرهای درون استانی خود به شهرستان شیروان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر یکروزه به شهرستان شیروان ، ضمن بازدید از اراضی طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان، با فرماندار شیروان نیز دیدار و در خصوص بررسی پروژه های راه و شهرسازی در این شهرستان گفتگو کرد .

وی همچنین در ادامه سفر به شهرستان شیروان از مسکن مهر کوی وحدت شیروان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژهای مسکن مهر این شهرستان قرار گرفت.

مهندس نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان شیروان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی باید پیگیری لازم جهت تکمیل پرونده متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور و واریز وجه سهم آورده متقاضی انجام شود.

نژادصفوی همچنین بازدیدی هم از پل خاتم الانبیاء واقع در کمربندی شیروان انجام داد و جزئیات این پل را از نزدیک بررسی کرد .

در این سفر یکروزه ، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان ، رئیس اداره حراست و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ، مدیرکل راه و شهرسازی را همراهی کردند .