شناسهٔ خبر: 87535 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از شهر جدید پردیس

بازدید ترکی از پردیس معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در پردیس از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهر جدید بازدید کرد و در جریان مسائل درون سازمان در شرکت عمران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نعمت‌‌اله ترکی در بخشی از این بازدید که روز یکشنبه، شانزدهم آذرماه انجام شد از آخرین وضعیت پروژه‌های اقدام ملی در پردیس بازدید کرد و سپس با حضور در شرکت عمران، در جمع اعضای هیئت مدیره و معاونین موضوعات مهم این شرکت را مورد ارزیابی قرار داد.

هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در پردیس، از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در بهمن‌‌ماه  سال جاری خبر داد و گفت: تمامی تلاش‌ها بر این است تا سایر واحدها نیز در اوایل سال آینده و قبل از اتمام دولت تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس همچنین، از تعیین‌‌‌تکلیف همه مشکلات اساسی در پردیس خبر داد و گفت: به زودی پروژه‌های بزرگ زیرساختی مترو تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ نیز کلنگ‌زنی خواهند شد.

ترکی، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در جمع اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن قدردانی از اقدامات موثر این شرکت در حوزه خدمات الکترونیکی، قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات مالی و اداری شرکت عمران را در پیگیری از مسؤلان مربوطه داد.

بررسی موضوعات استخدامی پرسنل، مشکلات مربوط به بیمه تامین اجتماعی، معرفی سامانه خدمات الکترونیک جهت تسهیل فرآیند امور متقاضیان و حذف حضور فیزیکی در ایام شیوع ویروس کرونا ، آخرین وضعیت حساب‌های مالی شرکت، موضوعات مالیاتی و ... از جمله سایر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.