شناسهٔ خبر: 87540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر خبر داد

آمادگی کامل ۵ راهدارخانه‌ ملایر برای اجرای طرح زمستانی

راهدارخانه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از استقرار راهدارخانه در مرکز این اداره خبر داد و گفت: در مجموع پنج راهدارخانه شامل راهدارخانه مرکزی، یونس، آورزمان، زنگنه و زاغه طرح زمستانی را در سطح راه ها و محورهای مواصلاتی اجرا می کنند.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (همدان) ، سیداسماعیل صفوی‌زاده با اشاره به استقرار ۸۳ نفر نیرو در راستای اجرای این طرح، از اختصاص ۴۰۰۰ تُن ماسه، اختصاص ۲۰۰۰ تُن نمک و اختصاص گشت مکانیک سیار در طول تمام محورها خبر داد.

او با بیان اینکه ۴۳ دستگاه سبک و سنگین برای اجرای طرح زمستانی راهداری اختصاص یافته است، ادامه داد: دپوی ماسه و نمک در طول محورها برای استفاده مسافران در مواقع ضروری صورت پذیرفته است.

این مسئول به آمادگی کامل نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی در طول اجرای طرح زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: شماره های تماس ۱۴۱ و ۳۳۳۴۸۰۳۳ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به گزارشات مردمی است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در بخش دیگری به بارش برف محور اراک محدوده زنگنه و استقرار نیروهای راهداری در محور، تیغ زنی و نمک پاشی محور اراک محدوده چشمه علی محمد گردنه ابوالقاسم خانی و برف روبی و نمک پاشی محور اراک اشاره کرد.

صفوی زاده افزود: ایمن سازی پل حاجی آباد محور ملایر- همدان، مرمت پل و نصب علائم محور ملایر- بروجرد روستای ضربعلی، خاکبرداری و پاکسازی قرنیز پل به منظور بتن ریزی پل محور جوکار- تویسرکان و تنقیه و پاکسازی پل محور ملایر- همدان- حاجی آباد، پاکسازی و لایروبی پل آبرو شانه راه و نصب علائم حاجی آباد محور همدان انجام شد.

او از تسطیح شانه و کندرو روستای بیغش محور ملایر- اراک، پاکسازی و تیغ زدن شن از سطح جاده محور جوکار- تویسرکان، پاکسازی و لایروبی خروجی پل محور ملایر- همدان محدوده حاجی آباد، پاکسازی و رفع آبگرفتگی حاجی آباد محور ملایر- همدان و لکه گیری آسفالت محور ملایر- همدان خبر داد.

رییس راهداری ملایر یادآور شد: فرماندار ملایر، با همراهی معاون هماهنگی عمرانی، بخشدار جوکار و مسئولان اجرایی ذیربط، از جاده های شهرستان، گردنه زاغه و روشنایی گردنه ها با حضور میدانی، بازدید و بازرسی داشتند.