شناسهٔ خبر: 87552 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد

"گناوه-جاده ساحلی" تنها محور مسدود بوشهر/ بازگشایی چند محور مسدود و پل "کُلل"

بازگشایی پل کلل برازجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشایی چند محور مسدود این استان پس از فروکش کردن آب‌های سطحی و برطرف شدن ریزش‌ها، توسط اکیپ‌های راهداری خبر داد.

سیدحمیدرضا علم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بارندگی شدید روز یکشنبه در مناطقی از این استان گفت: در برخی از مناطق استان در طول یک‌‌‌ساعت بیش از ۱۶۰ میلی‌متر باران بارید که به‌دنبال این بارش‌ها، اکیپ‌های راهداری بلافاصله نسبت‌به رسیدگی به محورهای جاده‌ای اقدام کردند.

او محور برازجان-کازرون را از محورهای مسدودی خواند که به‌سرعت بازگشایی شده است و افزود: در بخش‌هایی از این محور از جمله محدوده "کنارتخته" شاهد ریزش‌های زیادی بودیم که با استقرار سه اکیپ راهداری در این منطقه و با مدیریت ترافیک، این ریزش‌ها را به‌طور کامل پاکسازی کردیم.

علم ادامه داد: آب‌های سطحی در چند نقطه از محور برازجان-گناوه نیز از روی محور عبور کرده بود که ما مجبور به مسدود کردن این محور شدیم تا سرریز آب کمتر شود. همچنین با رسیدن جریان آب‌های جنوب شهرستان کازرون به پل "کلل" برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای با هماهنگی مدیریت بحران استان، این پل را روز گذشته به طور موقت بستیم که امروز این پل بازگشایی شد و تردد بر روی آن برقرار است.

او عنوان کرد: دو محور دیلم-هندیجان و دیلم-بهبهان نیز که به‌‌دلیل جریان آب‌های سطحی، روز گذشته با حضور عوامل راهداری به‌طور موقت مسدود بودند، امروز بازگشایی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، محور گناوه به جاده‌ ساحلی بوشهر را تنها محور مسدود این استان خواند و گفت: انسداد این محور نیز به‌دلیل جریان آب‌های سطحی بر روی نقاطی از این محور است و احتمال دارد با فروکش کردن آب‌های سطحی در 24 ساعت آینده، این محور نیز بازگشایی شود.