شناسهٔ خبر: 87590 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران عنوان کرد

استفاده از ظرفیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای کنترل کیفی پروژه‌های سدسازی

مدیرکل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نشست مشترک مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، روز سه‌‌‌شنبه ۱۸ آذرماه، برای توسعه همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نشست مشترک مدیران‌عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، روز سه‌‌‌شنبه ۱۸ آذرماه برگزار شد.

مجید کیان‌‌پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سیدحسن رضوی به‌سمت مدیرعاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به تشریح توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی پرداخت و در خصوص توسعه همکاری در پروژه‌‌‌های جدید اعلام آمادگی کرد.

کیانپور در ادامه از مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برای بازدید از امکانات و ظرفیت‌‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دعوت کرد.

رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات انجام‌‌شده، خاطرنشان کرد، به‌زودی از ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در انجام مطالعات و کنترل کیفی پروژه‌های جدید این شرکت از جمله سد "بختیاری" و سد "تنگ معشوره" استفاده خواهد شد.

لازم به‌ذکر است، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، همکاری‌‌‌های خود را از سال ۷۲ در بیش از ۱۵ پروژه در زمینه‌‌‌های انجام مطالعات پیش ازاحداث، استقرار واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفی حین اجرای پروژه و مصالح مورد استفاده در عملیات احداث سد و نیروگاه‌‌‌ها آغاز و هم‌‌اکنون
نیز در پروژه‌‌هایی نظیر طرح گرمسیری، سد "خرسان ۳"، سد "سر نی"، سد "شفارود" و سد "کانی‌‌سیب" همکاری دارند.