شناسهٔ خبر: 87664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

پیشرفت ۸۳ درصدی آزادراه شیراز-اصفهان/ تلاش برای بهره‌برداری از پروژه در نیمه نخست ۱۴۰۰

IMG-20201211-WA0008.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام قطعه‌‌های آزادراه شیراز-اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر روی هم‌‌رفته ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، خیراله خادمی در بازدید از قطعه ۷ آزادراه شیراز–اصفهان افزود: این آزادراه از اولویت‌‌های اجرایی شبکه آزادراهی کشور و طولانی‌ترین آزادراه در دست اجرای کشور است و تمام تلاشمان این است که در شش‌‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیکی برود

او افزود: در تمام قطعات به جز قطعه ۷، پیشرفت فیزیکی پروژه بالای ۹۰درصد است و فقط قطعه ۷ نسبت به سایر قطعات عقب‌‌‌افتادگی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دلیل عقب‌‌افتادگی قطعه ۷ آزادراه شیراز-اصفهان را سنگین بودن عملیات خاک‌‌برداری و وجود معارضین در مسیر و از لحاظ زمانی دیر شروع‌‌شدن عملیات اجرایی این قطعه عنوان کرد و متذکر شد: مسئولان استان در تسریع رفع معارضان در این قطعه کمک کنند و این افراد نیز همکاری لازم را داشته باشند تا به محض رسید نقدینگی، حق و حقوق آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار امیدواری کرد که با یک برنامه اجرایی جبرانی در قطعه هفت، عملیات اجرایی تسریع یابد.