شناسهٔ خبر: 87709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان در دست احداث جهرم

تمام ظرفیت وزارت راه و شهرسازی در اختیار حوزه سلامت است

asli.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام کرونا وزارت راه و شهرسازی تمام ظرفیت خود را در اختیار حوزه سلامت قرار داده است و یکی از ماموریت های این وزارتخانه ساخت بیمارستان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر یک روزه خود به استان فارس و بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم افزود: یکی از ماموریت های وزارت راه و شهرسازی احداث بیمارستانها می باشد و بیمارستان جهرم به نظر می رسد مجمو عه ای از یک سایت سلامت می باشد که ساختمان و هسته اصلی را وزارت راه و شهرسازی توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی احداث کرده است ، یک ساختمان نیز توسط  دانشگاه علوم پزشکی ساخته و یک ساختمان نیز توسط خیر احداث شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی جهت هماهنگی بین سه مجموعه و افتتاح کل مجموعه در دهه فجر امسال تصمیماتی در این بازدید گرفته شد.

وی افزود: در خصوص انتقال انرژی در این مجموعه سلامت تصمیماتی اتخاذ شد و همچنین در بخش مخابراتی با همکاری شهردار جهرم نیز رفع مشکل خواهد شد و آسفالت ورودی ها و خروجی ها از همین هفته  اغاز خواهد شد.

مهندس آدم نژاد گفت: سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی که یکی از معاونت های وزارت راه و شهرسازی می باشد برای ساخت این بیمارستان زحمتهای زیادی کشیده و یک کار فنی بسیار خوب انجام شده است.

اما بدلیل اینکه تقاضاها در حین اجرا مدام تغییر کرده و متعلقات جدید اضافه و ابعاد هندسی پروژه تغییر کرده زمان اجرای پروژه به طول انجامیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پروژه بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اضافه کرد: تقریبا هیچ بخش ساختمان ۲۰ هزار متر مربعی که ساخته شد بلاتکلیف نیست و عمدتا به اتمام رسیده است.

او اظهار داشت: بخش عمده ای از تجهیزات نیز نصب شده بود و بخش جزئی که مانده تا ۲۰ روز آینده نیز به اتمام خواهد رسید و یک بخش مربوط به اکسیژن رسانی که دو منبع ۱۰ هزار متر مکعبی در طراحی اولیه دیده شده بود احداث گردیده اما دانشگاه علوم پزشکی خواستار اضافه شدن یک منبع دیگر شدند که علی رغم اینکه مشکلات تخریب و سایر مشکلاتی ایجاد می شود تصمیم گرفته شده که این اتفاق بیفتد.

شهرام آدم نژاد با اشاره به اینکه ما علاوه بر ساخت ساختمان بیمارستان تجهیزاتی که نیاز است یک ابنیه را بیمارستان بنامیم برای آن احداث میکنیم افزود: این پروژه یک کار بسیار اصولی و خوب است و به نظر می رسد یکی از بهترین پروژه های این حوزه در کشور خواهد شد و امیدواریم برای مردم منطقه خوب باشد.